SZKOLENIA

 
SZKOLENIA

Osiągaj doskonałe wyniki biznesowe z Harrison Assessments

 

Nasze szkolenia realizujemy głównie w formie warsztatowej, część wykładowa jest ograniczona do minimum, raczej jako wprowadzenie do tematu. Pracujemy na konkretnych sytuacjach biznesowych, ponieważ prowadzący trenerzy mają doświadczenie biznesowe.

 

Bardzo dokładnie badamy potrzeby klienta, aby dostosować szkolenie do specyfiki danej firmy. Same warsztaty może poprzedzać diagnoza narzędziami Harrison Assessments dotycząca konkretnych obszarów takich jak komunikacja, zachowanie w sytuacji konfliktu, przywództwa, nastawienie proklienckie itd.

 

Możemy również zbadać dynamikę zespołu oraz rolę menedżera w konkretnych obszarach. Trenerzy są dobierani pod kątem doświadczenia zawodowego i bycia pasjonatem danego tematu, co gwarantuje ekscytujące i ciekawe szkolenia. W trakcie wprowadzania zmian po szkoleniu każdego uczestnika zachęcamy do kontaktu mailowego i dzielenia się swoimi przemyśleniami. Doświadczenie pokazuje, że efekty są znacznie wyższe jeśli uczestnicy otrzymują wsparcie coachingowe w zależności od potrzeb, dlatego proponujemy indywidualne sesje coachingowe dla uczestników projektu.

 

 

Korzyści:

 

  • Poprawa wyników biznesowych.
  • Poprawa komunikacji i współpracy w zespole dzięki większej wzajemnej akceptacji i zrozumieniu w grupie.
  • Zwiększenie efektywności działań zespołu dzięki poznaniu mocnych stron zespołu oraz sposobów wykorzystania tej wiedzy w codziennych działaniach.
  • Rozwój indywidualny członków zespołu poprzez podniesienie wiedzy dotyczącej posiadanych talentów
  • Poznanie przyczyn komunikacyjnych w konfliktach i swoich zachowań w trudnych sytuacjach.

 

 

Nasza oferta szkoleń firmowych obejmuje tematy:

 

  • Jak odzyskać pasję i radość w pracy, czyli o wypaleniu zawodowym.
  • Stres w pracy - kiedy pomaga, kiedy przeszkadza?
  • Techniki sprzedaży, kierowanie zespołem - diagnoza zespołu (narzędzia psychometryczne).
  • Rozwój talentów - ustalanie ścieżki kariery w firmie.
  • Coaching dla menedżerów.
  • Zarządzanie sobą w czasie.
  • Sztuka skutecznej komunikacji.
  • Szkolenia z zakresu prawa pracy i przepisów prawa autorskiego.
  • Call Center – jak być efektywnym; budowanie zespołów; zarzadzanie konfliktem.
 
 

Na program składają się 3 etapy:

 

 

Badanie potencjału zespołu realizowane na 2 tygodnie przed planowanym warsztatem:

  • Analiza Indywidulana
  • Analiza Zespołu Harrison Assessment System

  

 

Warsztat – 1 dzień

  

 

 

Konsultacje dla Szefa Zespołu. Spotkanie Follow up po ok. 1 miesiącu

 

 

 


 

Przykładowe programy szkoleniowe:

 

Warsztaty z komunikacji oparte o metodologię Harrison Assessments.

 
Dzięki wykorzystaniu podczas warsztatów metodologii Harrison Assessments uczestnicy programu poznają własne typy komunikacji, potrafią docenić swoje mocne strony, a także jak typ komunikacji wpływa na zaangażowanie zarówno współpracowników, jak i podwładnych.
 

Dodatkowo menedżer uzyskuje wiele wiarygodnych informacji na temat potencjału zespołu i poszczególnych jego członków. 

 

Zobacz też:   Akredytacja Harrison Assessments

 

 
 

 

 

 
smart foreash